Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
Svoz odpadu: komunál
29
Svoz odpadu: papír
1
Svoz odpadu: plast
Svoz odpadu: sběr elektrozařízení
2 3
4 5 6 7
Svoz odpadu: papír
Svoz odpadu: plast
8 9 10
11
Charita Medvídek
12 13
Svoz odpadu: komunál
14
Svoz odpadu: papír
15
Svoz odpadu: plast
16 17
18 19 20 21
Svoz odpadu: papír
Svoz odpadu: plast
22 23 24
25 26 27
Svoz odpadu: komunál
28
Florbalový příměstský kemp
Svoz odpadu: papír
29
Florbalový příměstský kemp
Svoz odpadu: plast
30
Florbalový příměstský kemp
31
Florbalový příměstský kemp
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > El. podatelna

El. podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: obec@loucany.cz

Požadavky na elektronická podání:

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.

Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Loučany
Loučany 749
783 44 Náměšť na Hané

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 7:00 - 12:00 15:00 - 17:00
Středa 7:00 - 12:00 15:00 - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)