Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Hlášení 15. 11. 2023
28
Hlášení 15. 11. 2023
Svoz komunálního odpadu
29
Prodej chlazeného kuřecího masa
Hlášení 15. 11. 2023
Hlášení 27. 11. 2023
30
Hlášení 15. 11. 2023
Hlášení 27. 11. 2023
Svoz plastů
Svoz papíru
1
Vánoční jarmark v Náměšti na Hané
Hlášení 27. 11. 2023
Hlášení 28. 11. 2023
Hlášení 29. 11. 2023
2
Hlášení 29. 11. 2023
3
Rozsvícení vánočního stromečku v Loučanech
4 5 6 7
Karel Plíhal v Těšeticích
Svoz papíru
8
Svoz plastů
9 10
Adventní koncert
11 12
Svoz komunálního odpadu
13 14
Svoz plastů
Svoz papíru
15
Adventní koncert Tomáš Kočko a orchestr v Náměšti na Hané
16 17
18 19 20 21
Svoz papíru
22
Svoz plastů
23 24
Výstava betlémů
25
Výstava betlémů
26
Svoz komunálního odpadu
27
Ježíškova vesnička
28
Svoz plastů
Svoz papíru
29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Život v obci > Historie > COVID - 19 koronavirus > Informace Ministerstva financí

Informace Ministerstva financí



Datum konání:
15.3.2020
Datum ukončení:
30.4.2020

Finanční správa reaguje na aktuální situaci Tisková zpráva 15. března 2020
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy/tz-2020/Financni_sprava_reaguje_na_aktualni_situaci-10454
Ing. Mgr. Zuzana Mašátová, tisková mluvčí, Generální finanční ředitelství
 
Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finanční správy přístupná pro veřejnost v rozsahu úředních hodin podatelen. Kontakt s veřejností bude probíhat v prostorách určených správcem daně (finančním úřadem, územním pracovištěm).
 
Omezen bude i provoz pokladen. Konkrétní informace podá místně příslušný finanční úřad. Finanční správa doporučuje hradit daně bezhotovostně – přehled příslušných čísel účtů jednotlivých finančních úřadů.
 
Finanční správa ruší výjezdy pracovníků do obcí i původně ohlášené rozšířené úřední hodiny finančních úřadů, které byly plánovány na období 23. 3. – 1. 4. 2020. Tato omezení však budou veřejnosti kompenzována chystanými opatřeními Ministerstva financí.
 
Dočasně bude omezen i provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2". Finanční správa proto začne jednat se starosty o možném umístění schránek finančních úřadů, do kterých budou moci poplatníci vhazovat v zalepených obálkách svá podání např. vyplněná daňová přiznání, která tímto budou platně podaná.
 
Finanční správa doporučuje ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace.
 
Podrobnosti k provozu daného pracoviště a telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu. Pro účely poskytování informací k aktuální situaci zřizuje Finanční správa infolinku 224 041 111, která bude v provozu v pracovních dnech.
 
Tato rozhodnutí jsou v souladu s opatřeními, která mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. „Snažíme se najít takový model, který v aktuální situaci umožní i nadále veřejnosti komunikovat se správcem daně," dodává generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová.