Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Hlášení 15. 11. 2023
28
Hlášení 15. 11. 2023
Svoz komunálního odpadu
29
Prodej chlazeného kuřecího masa
Hlášení 15. 11. 2023
Hlášení 27. 11. 2023
30
Hlášení 15. 11. 2023
Hlášení 27. 11. 2023
Svoz plastů
Svoz papíru
1
Vánoční jarmark v Náměšti na Hané
Hlášení 27. 11. 2023
Hlášení 28. 11. 2023
Hlášení 29. 11. 2023
2
Hlášení 29. 11. 2023
3
Rozsvícení vánočního stromečku v Loučanech
4 5 6 7
Karel Plíhal v Těšeticích
Svoz papíru
8
Svoz plastů
9 10
Adventní koncert
11 12
Svoz komunálního odpadu
13 14
Svoz plastů
Svoz papíru
15
Adventní koncert Tomáš Kočko a orchestr v Náměšti na Hané
16 17
18 19 20 21
Svoz papíru
22
Svoz plastů
23 24
Výstava betlémů
25
Výstava betlémů
26
Svoz komunálního odpadu
27
Ježíškova vesnička
28
Svoz plastů
Svoz papíru
29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7:30 - 11:30 13:00 - 17:00
    Středa 7:30 - 11:30 13:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 585 952 112
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@loucany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Loučany, Loučany 749, 783 44 Náměšť na Hané

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7:30 - 11:30 15:00 - 17:00
Středa 7:30 - 11:30 15:00 - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 585 952 112
Poštou na adresu Obecní úřad Loučany, Loučany 749, 783 44 Náměšť na Hané
Elektronicky na e-mail: obec@loucany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: jegarux
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Loučany, Loučany 749, 783 44 Náměšť na Hané
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně  vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu